خسرو تقی زاده 

77

نام پدر: غلامعلی

تاریخ تولد: 1345/6/20

محل تولد: باغستان

تاریخ شهادت: 1362/5/8

محل شهادت: مهران

محل دفن: باغستان علیا

یگان اعزام کننده: بسیج


متن وصیتنامه دانش آموز شهید خسرو تقی زاده

 

"واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا"

 

با سلام ودرود فراوان بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی امید مستضعفین جهان و درود بیکران بر شهیدان صدر اسلام. درود بیکران بر شهدای انقلاب اسلامی ایران و درود بر شما مردم قهرمان و شهید پرور ایران که ادامه دهنده راه شهداء هستید.

هم اکنون که خداوند متعال برای ما شیعیان علی (ع) امتحانی قرار داده است و می خواهد تمام مردم بخصوص جوانان را مورد آزمایش قرار دهد. لذا من بنابر مسئولیتی که بر عهده ام می باشد مشتاقأ و با کمال میل راهی جبهه های جنگ حق علیه باطل می شوم تا شاید بتوانم خدمتی کوچک به مکتبم اسلام و کتابم قرآن و نیز خدمت کوچکی به مردم مسلمان ایران نمایم و نیز به فریاد هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) را که سالها انتظار آن را می کشیدم لبیک گویم و شعاری که به شهداء وعده داده بودیم که «شهیدان قسم به خون پاکتان، راهتان ادامه دارد»، را با عمل ثابت کنم و به جهانخواران و ضد انقلابیون بفهمانم که تا آخرین قطره خونمان دست از مبارزه بر نمی داریم و امیدوارم که بتوانم با موفقیت کربلا را فتح کنیم و ازآنجا راهی فلسطین و لبنان شویم و قدس عزیز را از چنگال صهیونیسم آزاد سازیم و انشاءالله نماز جماعت را به امامت رهبرمان امام خمینی در آن مکان مقدس اقامه نمایم. انشا الله.

اما چند وصیتی هم به والدین محترمم که مرا توانستند آنچنان تربیت کنند که جانم را در راه خالقم فدا کنم دارم.

وصیت های من این است:

1- اگر انشاءالله شهید شدم برای من هیچ گریه نکنید و ذره ای اشک نریزید زیرا با گریه کردن شما روح من آزار می بیند و نیز ممکن است ضد انقلاب خوشحال شود.

2- از شما می خواهم که امام را فراموش نکنید و در نمازتان امام را دعا کنید.

3- بخاطر خون درخواست هیچ گونه کمک مادی نداشته باشید زیرا ارزش خون شهید بیشتر از این هاست و با مادیات خریده نمی شود.

4- ازشما می خواهم کسی به پدر و مادرم تسلیت نگوید زیرا تسلیت به کسی گفته می شود که به حیف یا اجبار جانش را از دست داده باشد اما شهید راه خود را آگاهانه انتخاب می کند.

از پدر و مادرم می خواهم که در تشیع جنازه ام روی به درگاه خداوند متعال کنند و بگویند خدایا این هدیه ناقابل را از ما بپذیر.

5- پدر و مادر عزیز و محترمم، تا می توانید خواهر و برادرانم را در راه فراگیری قرآن و احکام اسلامی تربیت کنید تا برادرانم که بزرگ شدند بتوانند در آینده ادامه دهنده راه شهداء باشند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزند.

6- والدین محترمم من در جبهه و شما در پشت جبهه، که مسئولیت شما از من بیشتر است تا می توانید با کارو تلاش بیشتر به تولید فرآورده های کشاورزی پرداخته و بر علیه ضد انقلاب مبارزه کنید.

پدر شما با تولید گندم بیشتر می توانید کشور را از وابستگی نجات دهید و کمک شایانی به دین مقدس اسلام و مردم مستضعف ایران بنماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

خسرو تقی زاده. 4 - 4 - 1361




ezgif-3-05b826cf9d

ezgif-3-144c616fd0

ezgif-3-209988112a

ezgif-3-2d5b7a44c7

ezgif-3-61ab6a065a

ezgif-3-81a97caa38