محمدصادق یکتانژاد 

نام پدر: حسن

تاریخ تولد: 1338/6/26

محل تولد: فردوس

تاریخ شهادت: 1359/11/22

محل شهادت: سوسنگرد ـ گلبهار

محل دفن: ظهر

یگان اعزام کننده:

 


متن وصیت نامه شهید محمد صادق یکتانژاد

1- اولین وصیتی که به خانواده‌ام و خویشانم و بالاخره برادرانم و خواهرانم دارم این است که اگر ما در جبهه با دشمن کافر می‌جنگم شما کاری بس مهمتر در پشت جبهه دارید و آن مقابله با ستون پنجم دشمن که در هر لباسی ظاهر می‌شود .
اگر می‌‌خواهید که پیروز شویم دنبال امام و روحانیت آگاه را گرفته و گول فرنگ رفته‌ها و ملی گرایان را نخورید زیرا همان طور که گفت ما همیشه ازاین طبقه سیلی خورده‌ایم .
2- مقداری پولی که در دست برادرم دارم هر وقت داشت پولم را به آوارگان جنگی و یا به حساب آیت ا... منتظری واریز کنید .
3- اگر انشاء ا... شهید شدم و به آرزوی دیرینه‌ام رسیدم مرا کنار قبر پدرم به خاک بسپارید.
4- اگر شهید شدم از برادران و خواهران مخصوصاً‌ خانواده‌ام تقاضا دارم که برای من گریه نکنند زیرا شهادت را شهید آگاهانه انتخاب  می‌کند .
5- از سپاه تقاضا دارم چنانچه شهید شدم پولی چیزی بابت من به خانواده‌ام ندهد زیرا من نه به قصد پول و نه به قصد کشور گشای به جبهه میروم بلکه فقط بخاطر ا...  . خداوند به همه ماتوفیق عنایت فرماید      انشاء ا...


F311

F312

F313

1

2

3