سید رضا میرجلیلی

نام پدر: سید ذبیح اله

تاریخ تولد: 1345/1/10

محل تولد: فردوس

تاریخ شهادت: 1364/11/24

محل شهادت: فاو

محل دفن: فردوس

یگان اعزام کننده: بسیج

فیلمی از پیکر شهید


وصیت نامه پاسدار شهید سید رضا میر جلیلی

بسم رب الشهداء و الصدیقین

((الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون))

کسانی که به پروردگارشان ایمان آورده اند و برای برقراری دین الله از دیارشان هجرت می کنند و برای بقاء و پایداری قرآن با مالشان و جانشان در راه خدا جهاد می کنند بزرگترین درجه و مقام را نزد خداوند کریم دارند و براستی که آنان رستگاران دو عالمند.

(اشهد ان لا اله الا الله و اشهدان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله)

ما آنقدر در دیای خون شنا کنیم تا به ساحل پیروزی برسیم.

با سلام و درود بر خاتم انبیاء حضرت محمد (ص) و ائمه معصومین و سلام و درود بر آخرین ستاره درخشان ولایت و امامت امام زمان (عج) تعالی فرجه و سلام و درود بر نایب بر حقش امام خمینی و سلام و درود بر خانواده شهداء و معلولین و مجروحین و اسراء.

اکنون که من به جبهه می روم با خدای خود عهد و پیمان می بندم که بتوانم در راهش گام بردارم و بتوانم خدمت کنم و اکنون نصیب این بنده گناهکار شده است تا عازم جبهه های حق علیه باطل بشوم تا بتوانم راهم را انتخاب کنم و خدایا تو شاهدی که از روزی که خود را شناختم تو را نیز شناختم و از روزی که تو را شناختم به سویت شتافتم و تا آنجا که برایم امکان داشت در راه تو کوشیدم.

خدایا ای معبودم و معشوقم و همه کس و کاره ام نمی دانم در برابر عظمت تو چگونه ستایش کنم ولی همینقدر می دانم که هر کس تو را شناخت عاشقت شد دست از همه چیز شسته و به سوی تو می شتابد و این را به خوبی در خود احساس کردم و می کنم و حالا که من به یاری خدا به جبهه شتافتم اگر شهید شدم افتخار می کنم و اما پس از شهید شدن چند وصیت با مادرم دارم.

وصیت من این است که از مادرم می خواهم، اگر شهید شدم از شما می خواهم که در تشیع جنازه ام گریه و زاری نکنید زیرا گریه شما باعث شادی افراد ضد انقلاب می شود بلکه در تشیع جنازه ام شیرینی پخش کنید.

و پیامی دیگر دارم برای مردم شهید پرور و قهرمان فردوس که گوش به فرمان امام امت باشند چون اوست که می تواند شما را رهبری کند زیرا ما برای خدا به جنگ می رویم و امید آن داریم که صدام و صدامیان را نابود کنیم. من از شما مردم همیشه در صحنه و قهرمان ایران می خواهم که پشتیبان امام خمینی و جبهه باشید. من به جبهه می روم برای جنگ با کفار و دفاع از آب و خاک و ناموسم، انشاالله تا پیروزی نهای ایران.

دیگر اینکه از پدر و مادرم می خواهم اگر من به خیل شهداء پیوستم، مبادا سپاه به شما پول بدهد زیرا من برای پول نمی جنگم و نمی خواهم جبهه آمدن من به خاطر پول و مال دنیا باشد. زیرا جبهه من به خاطر خدا و برای رضای خدا می باشد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته . به امید پیروزی حق بر باطل.

سید رضا میرجلیلی