توصیه به جوانان و برادران

1- شهید جواد ناظری :
    برادران!  به جبهه روی آورید چون جبهه جایگاهی است که انسان بین خود وخدای خویش حائل و مانعی احساس نمیکند.ودر آنجا درس ایثار وفداکاری می آموزد وبه خدا نزدیکتر می شود .
2- شهید سید علی حاتمی :
جوانان نکند که در رختخواب بیماری ودر خانه بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد با دشمن کافر شهید شد .اگر جبهه ها را خالی نگه دارید استکبار جهانی شما را راحت نمی گذارد و باید زیر بار ظلم و استکبار جهانی بروید .
3- شهید هاشم بخشایش:
   برادران مسلمان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد ومبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب شهید شد و مبادا در بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین (ع) در راه حسین و با هدف شهید شد .
4- شهید غلامحسین ادهمی :
    برادران به هل من ناصر اسلام لبیک بگوید وآنرا(اسلام ) از گزند اجانب نجات دهید . برای شهدا گریه نکنید برای اسلام و برای حسین (ع) گریه کنید که در روز عاشورا تنش پاره پاره شد.
5- شهید محمد رضا میداندار :
    ای جوان مسلمان ایرانی که از نعمت آزادی برخورداری! راهی دراز در پیش داری به آن دور دستها بنگر که چشمان سفید آن کودک سیاه با امیدواری به هر سو می چرخند تا تو سلاح بر دوش و کتاب خدا در دست از کدامین سمت، بهار آزادی را برایش به ارمغان آوری و زنجیر اسارت را از دست وپای کوچکش باز گشای. و طعم شیرین آزادی را بر لبان خشکیده اش احساس کند
6- شهید سید جواد پروانه جلیلی :
    هدف شهدا این بود که تو ای جوان در این زمان ادامه دهنده راه آنها باشی نه اینکه به سوغاتی های که این جنایتکاران و ابرقدرتها آورده اند افتخار کنی و سیگار بکشی و آینده خود و ملت را بر هم زنی .
7- شهید عبدالعظیم متولی حبیبی :
    از جوانها و دیگر برادران میخواهم که اگرتا به حال موفق نشده اند که به جبهه این دانشگاه به تمام معنا انسان سازی بیایند هر چه زودتر برنامه خود را تنظیم کنند و از این دنیا که یک دوست بی وفا است خود را جدا کنند وبه سوی خدا حرکت کنند.