-شهید سید رضا میر جلیلی :
        گوش به فرمان امام باشید چون او ر هبر شماست .پشتیبان امام وجبهه باشیدما برای جنگ با کفار ودفاع ازآب وخاک میهنمان به جبهه میرویم .
4- شهید محمد رضا بانوی :
          ای مردم ، جمهوری اسلامی که خونبهای هزاران شهید است به دست ما سپرده شده است باید پاسدار آن باشیم وآن هم جز با نثار خون میسر نمی شود .درکربلای ایران قطره خونم را تقدیم امام و انقلاب می نمایم وبردوش شما مردم مسئولیت      سنگین تری گذاشته شده و آن رساندن پیام شهیدان به گوش جهانیان و دنیای اسلام است .
5- شهید محمدرضادباغ :
     امر به معروف را از یادنبرید زیرا دشمن بر شما چیره خواهد شد .به اجتماعات اسلامی و نمازهای جمعه و جماعات اهمیت زیاد بدهید چرا که پیروزی ما در گرو همین اجتماعات است .
6- شهید غلامحسین ادهمی :
     امروز روز جنگ است و روز جهاد است و بر هر مسلمانی واجب است جهاد کند ولی عده ای از مردم این را فراموش کرده اند .فقط به فکر امکانات دنیوی هستند وباگران فروشی و جمع کردن لوازم با توطئه واغتشاش فریاد می زنند نفت نیست ، گاز نیست ... مادر حال جنگ هستیم شما انباشته میکنید در حالی که عده ای فقیر و گرسنه هستند .با این اعمالتان سنگر منافق رامحکم می کنید .
7-شهید سید احمد محمودی  :
    ای مردم پاسدارخون شهیدان باشید وجبهه ها را خالی نگذارید و از وجود رهبر انقلاب نهایت استفاده را بنماید وگوش به فرمان و مطیع امر او باشید .
8- شهید محمدرضا میداندار :
     ای ملت به راهی که می روید، به شهدای که داده اید ،به رهبری و به اهدافی که دارید عمیقاً فکر کنید تا بتوانید این انقلاب را درک کنید . بر سر مزار شهدا تفکر کنید که تفکر عالیترین ره به مقصد رسیدن است .در راه احیاء اعتقاد به اسلام و به ثمر رسیدن آرمانهای این مکتب از بذل مال و جان دریغ نکنید