2- شهید جواد ناظری :
همانطور که تا به حال طرفدار امام ویاور امام بوده اید بیش از قبل طرفدار امام باشید و با هر نوع توطئه ای که از سوی ابر قدرتهای بیگانه طرح ریزی می شود مبارزه نماید .
3- شهید سید علی حاتمی :
   مانند مسلمانان صدر اسلام باشید و اطاعت ولی فقیه را واجب شمارید .
4- شهید غلامحسین خلیل نیا :
     از دژ محکم انقلاب مخصوصاً امام خمینی و روحانیت مبارز و متعهد به اسلام پیروی کنید .و وحدت دشمن شکن خود را حفظ کنید .
5- شهید مجید قهرمانی :
     پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت متعهد باشید زیرا بیشترین سنگینی این انقلاب روی دوش روحانیت است .
6- شهید علی اسدی :
    پیرو ولایت فقیه باشید و گوش به حرف امام خمینی این حسین زمان بدهید و راهی جز راه او انتخاب نکنید که راهی غیر آن شرک است .
7- شهید محمدرضا میداندار :
     امت حزب الله در سخنان امام تفکر کنید و شرق و غرب و عوامل مزدور داخلی را بهتر بشناسید ، مبادا از راه امام دور شوید که آن تنها راهی است که از میان خون جوشان همچون لاله سرخ در آمده وتنها باید دنباله رو همین راه باشید .اگر در خط امام باشید رستگارید آنهای که امروز روحانیت ما را می کوبند بدانند که ما جوانان این انقلاب را ارزان بدست نیاورده ایم که ارزان از دست بدهیم .
8- شهید محمد رضا دباغ :
   تا آخرین نفس دست از یاری امام بر ندارید چرا که او ولی فقیه و نائب بر حق امام زمان است و اطاعت امرش بر هر مسلمانی واجب است .
9- شهید محمود صبوری :
   از شما می خواهم قدر این رهبر بزرگ و روحانیت متعهد را بدانید چون اینان بودند که شما را هدایت کردند و اسلامتان محفوظ ماند .
10- شهید غلامحسین زارعی :
     بعد از خدا پیامبران و بعد از اینها امامان معصوم حق حاکمیت دارند و بعد از امامان اولیاء خدا مجریان دینند واگر خود حضور ندارند باید کسی که از طرف آنها نیابت وحیات دارد عهده دار آن شود .وهم اکنون که امام ولی فقیه است اطات از دستورات ایشان بر همه واجب است .
11- شهید سید جواد پروانه جلیلی :
     اگر در این زمان خمینی را برای هدایت این جامعه نمی فرستادی ما هم اکنون در چه وضعیتی قرار داشتیم و به جای اینکه در جبهه ها مشغول نبرد باشیم غرق در فحشا می بودیم .ومانند حیوانی که فقط معیشتش غذا وشهوت است هستی خود را فجیع ترین فیلمهای سینمای می دانستیم.خدایا هزار بار تو را شکر می کنم و از اینکه مرا با فرستادن رهبری برای هدایت این جامعه از دریای فساد بیرون کشیدی و مانند فرزندی که دست مادرش را می گیرد و به راه مستقیم هدایت می کند هدایت کردی .
12- شهید ولی الله اتفاقی :
      از کسانی که قلبشان خالی از مهر و محبت امام و انقلاب است خواهش می کنم با آمدن سر مزارم مر ا عذاب ندهند .امام و راه امام را تنها نگذارید که مثل اهل کوفه ذلت دنیا و عقبی نصیبتان نشود .
13- شهید محمد کلوخ حسین پور :
        از مردم میخواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشید و نگذارید که این منافقین به ولایت فقیه لطمه ای بزنند .زیرا همین ولایت فقیه بود که مردم را از خواب گران بیدار کرد و از زیر یوغ ستمگران نجات داد