2-شهید سید محمد طبسی :  
    دانش آموزان در درسهایتان جدی باشید وذکر خدا را از یاد نبرید .
3- شهید حسین کیانی:
    شما ای دانش آموزان از سنگر مدرسه خوب محافظت کنید و درس بخوانید و به دانش خود بیافزاید همیشه به یاد خدا باشید و در درس خواندن کوشا باشید چرا که امام خمینی می فرمایند :( اگر درس نخوانید حرام است در مدرسه بمانید .)
4- شهید پرویز شرفی :
    دانش آموزان با درس خواندن خود امید استکبار جهانی را به نا امیدی تبدیل کنید و از این موقعیت زمانی خوب استفاده کنید که بهترین زمان برای درس خواندن است . وبا جدیت و تلاش درس بخوانید و نگذارید افراد بی دین در پستهای مهم مملکتی نفوذ کنند .سعی کنید درس خواندنتان برای خدا باشد .
5- شهید محمد رضا دباغ :
    دانش آموزان سنگر مدرسه را مستحکم نگه دارید ودر کنار آن از سنگر جبهه غافل نشوید و دستورات خودسازی امام را در زندگی پیاده کنید .
6- شهید محمدرضا بانوی :
    دانش آموزان سنگر مسجد و مدرسه را رها نکنید .
7- شهید محمدرضا میداندار :
    دانش آموزان حافظ سنگر  علم باشید و تخصص همراه تعهد را فراگیرید جبهه و سنگر شما همان کلاس درس و سلاح شما همان قلم شماست و طبق فرموده امام روزی می شود که با قلمها به جنگ آمریکا برویم وروزی می رسد که مسلسل ها رابه قلم ها تبدیل کنیم .
8- شهید علی اسدی :
    دانش آموزان علم و بینش اسلامی بیاموزید ونگذارید فرهنگ ما به غارت برود .علم وعملتان یکی باشد زیرا علم و تهذیب به منزله دوبال است که با یکی نمی شود پرواز کرد .
9- شهید علیرضا اسماعیل کمال :
از همکلاسیهای خود خواهشمندم که همانند سابق در درس خود کوشا باشند و راه من ودیگر شهدا را ادامه دهند .
10- شهید محمود صبوری :
      از برادران همکلاسی می خواهم که مدرسه را رها نکنند و خوب درس بخوانند چون در آینده اسلام احتیاج به افراد مسلمان و متعهد دارد وشمائید که زمینه ساز ظهور و انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) هستید .
11- شهید محمدرضا دشتی :
      ای همکلاسی های من که شما را از یاد نخواهم برد و معلمان که استاد من بودید باید به شما بگویم که خون هیچ یک از ما بهترو عزیزتر از خون جوان 18 ساله حسین (ع) علی اکبر نیست .پس خون عزیزتان را در پای این نهال پژمرده بریزید وآبیاریش کنید .
12- شهید محمدرضا ملکی :
      از همکلاسی هایم می خواهم سلاح مرا روی زمین نگذارید و سنگر مدرسه را مستحکم نگه دارید چون درس چیزی است که آینده کشور را می س