2- شهیدسید علی حاتمی :
     از دعا و استغفار فراموش نکنید که بهترین تسکین برای دردهاست و خدا را چنان عبادت کنید که فکرکنید خدا جلوی روی شما است . ودر هنگام دعا کردن گریه کنید .....
3- شهید پرویز شرفی :
    لحظه ای از یاد خدا غافل نشوید زیرا با یاد خدا دلها آرامش پیدا می کند و انسان را از هر گناهی دور می کند .ودر راه اسلام قدم بردارید ودر برابر مشکلات صبر کنید که سرانجام بنا به وعده خدا زمین از ان پرهیزگاران است .
4 -  شهید علیرضا سعیدزاده :
      من هم می روم اگر معشوقم قبول کند در برش بسوزم و سوختنم روشنگر راه کسانی باشد که می خواهند به سوی او بروند .... برای مسلمان مرگ وجود ندارد واین حالت تحولی بیش نیست .ما به خودمان تعلق نداریم و خلق نشده ایم تا راحت طلب باشیم .
5- شهید غلامعلی وطن پرست :
    ومن خداوند بزرگ راشکر می کنم که حیات مرا در زمانی قرار داد که در جامعه اسلامی رشد کردم و در این سنین نوجوانی می توانم در راه او جهاد کنم و ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع )را که هنوز در صحرای کربلا به گوش می رسد لبیک گویم .
  6- شهید محمد رفتاری برون
خداوندا تورا شکر می کنم با لبیک گفتن به ندای امام عزیز قلب آقا امام زمان را از خودم خوشنود و راضی کردم وتورا شکر و سپاس می گویم که مرا به سوی خودت کشاندی و هدایتم کردی .
7- شهید ولی الله تجلی :
خدایا از تو می خواهم در موقعی که مرگ برایم فرارسد از تمام دوستیها وعشق و محبت ها جز دوستی و عشق به خودت آزادم ساز .